Industriell Symbiose Haugalandet Fase 2
Fra avfall til verdi: Mandag 16. februar markerte vi ny fase av Industriell Symbiose Haugalandet ved å samle industri, næringsliv, forskning, virkemiddelapparat og myndigheter.
Skal vi nå klimamålene, må vi samarbeide og det tar de store lokale aktørene på alvor.
Industriell Symbiose Haugalandet er ment som et ledd i industriens samfunnsansvar, der det jobbes for økt sirkulæritet og bedre utnyttelse av ressursene i regionen.
Samarbeidspartnerne i prosjektet er Eramet, Hydro, Equinor, Gassco og Haugaland Næringspark
Digitalt webinar 8. juni kl. 10.00–11.30
Industriell symbiose starter når aktører går i dialog og utforsker muligheter sammen. Tillit mellom industribedrifter kommer imidlertid ikke av seg selv – den må bygges over tid og gi konkret verdi for alle involverte. Dette webinaret er en del av prosjektet Industriell Symbiose Haugalandet, med støtte fra Rogaland fylkeskommune og Innovasjon Norge. Målet er å synliggjøre og utvikle flere muligheter for industrielt samarbeid i regionen.